بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بترکه چشم لنگی ها با اون سردار حسود و عوام فریبشان!

بترکه چشم حسود و بخیل

تا دیروز نیلسون بهترین بازیکن خارجی لیگ شناخته شده بود و محبوب ترین بازیکن این روزهای پرسپولیس!حالا نیلسون با دو گلی که از سپاهان خورد ، کارشکن و بنجل شناخته شده و  آمدن دنبال سید مهدی رحمتی !
هرچند خبر پیشنهاد 3.8 میلیاردی به وی و 7 میلیاردی به امیرخان بیشتر بخاطر منحرف کردن ذهن هواداران و رسانه ها برای راحت انتخاب کردن سرمربی جدیدشان بود و همانطور که دیدیم  و خبر آن شایعه شده،علی دایی را برای هدایت فصل بعد  تیمشان  برگزیدند!
منتهی مطمئنا سردار و دیگر لنگی های وابسته بدجوری بابت قهرمانی استقلال آنهم با مشکلاتی که در این فصل داشتند شاکی هستند و از حسادت در حال دق کردن می باشند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 2 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوهات ورزشی,پوستر روزنامه استقلال جوان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com